جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام نماینده ولی فقیه در استان البرز در آستانه انتخابات

دنیا نظاره‌گر حماسه مردم ایران در انتخابات خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دنیا حماسه حضور پرشور و گسترده مردم ایران اسلامی را در انتخابات بیست و هشتم خرداد نظاره‌گر خواهد بود.

به گزارش رمزگشانیوز  آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» سه شنبه شب در پیامی  در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) به نقل از رسول خدا (ص) مبنی بر آنکه  کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد از آنان نیست، افزود: مردم ولایتمدار و سرافراز استان البرز حال که دشمنان  شبانه روز از طریق رسانه‌های وابسته به شیاطین خبیث از آمریکا و اسرائیل گرفته تا عربستان سعودی سعی در منصرف کردن آحاد ملت بزرگ ایران از شرکت کردن در انتخابات‌ می‌کنند و صدای حقد و کینه جویی و دنائت منافقینی که دست شان تا مرفق به خون زنان و مردان و کودکان مظلوم هموطن مان آغشته است از گلوی آن چهره ی پلید جریان نفاق، در تحریم انتخابات بیرون می‌آید.

وی ادامه داد: کدام عقل سلیمی که اندک علاقه و دلبستگی به وطن اسلامی‌اش دارد، می تواند اختیار خود را به دست کسانی که  سینه‌هایشان مالامال از نفرت نسبت به ایران اسلامی‌ است، بسپارد و آنان را خشنود سازد.

امام جمعه کرج تاکید کرد: آنچه در این سالها بر مردم مظلوم و غیور ایران گذشت ثمره  انتخاب نادرستی بود که جریانی را بر سر کار آورد تا معیشت و عزت و علم و سازندگی و تولید کشور را به رضایت غرب و آمریکای منحوس گره بزند و نتیجه این خوشبینی به دشمن، شد شرایط سختی که همه ایران را درگیر خود کرده است.

حسینی همدانی گفت: اما راه حل برون رفت از این گردونه نامبارک تعلل و زنجیره شعار نمی توانیم و حصار تحریم ها چیست، آیا دست در دست بدخواهان بگذاریم و یا با انتخابی درست در تغییر وضع بوجود آمده به سهم خودمان تلاش کنیم.

وی بیان کرد: نباید استفاده از حق قانونی و شرعی خود در مسیر بهینه سازی اوضاع نابسامان کشور را با هیچ انگیزه ناامید کننده‌ای معاوضه کنیم. بلکه با قوت و تعقل راه را برای روی کار آمدن دولتی برخاسته از توده مردم رنج کشیده، اهل عمل، باتقوی و عزتمند و به تعبیر امام المسلمین دولت حزب اللهی، در مقابل دشمنان اسلام و ایران هموار کنیم و بدانیم هر "یک" رای توان مضاعفی برای دولت بعد خواهد بود تا با سرعت بیشتر کشور را به سوی ثبات اقتصادی و به حرکت در آوردن گردونۀ معیوب شده تولید سوق دهد و برای سربلندی و استقلال هر چه بیشتر ایران عزیزمان در مقابل دولت هایی که جز ذلت و عقب ماندگی و وابستگی‌را برای ما نمی‌خواهند، تصمیم‌سازی کند.

امام جمعه کرج در پیام خود اظهار کرد: مشارکت در انتخابات شورای شهر و روستاها را با دقت مد نظر داشته باشید و خدمتگزاران جهادی و پاک‌دست و متخصص در امور مختلف اداره شهر و روستا انتخاب کنید.

وی یاد آورد شد: بنابراین بار دیگر با حضور گسترده ای که اول وقت روز جمعه ۲۸ خرداد با در دست داشتن برگه های رای پای صندوق‌ها خواهید داشت،  دنیا حماسۀ مردم ایران را نظاره گر خواهد بود که سرفراز و پر امید به یاد آنان که از جان عزیزشان برای عزت و سربلندی ما گذشتند، دولتی را بر سر کار خواهد آورد  که با استفاده از توان داخلی و دانش بومی و برقراری عدالت در تمامی عرصه‌ها، شرایط داخلی ‌و خارجی کشور را بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات