پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  آماده باش البرز برای رویداد عظیم انتخابات ۱۴۰۰

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز  اعلام کرد: که تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات موثر برای رخداد عظیم انتخابات ۱۴۰۰ در استان البرز انجام شده است.

به گزارش رمزگشانیوز «نورمحمد فردی بیرانوند» ضمن تاکید بر مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات گفت: از ثمرات حضور و مشارکت مردم در انتخابات آن است که دشمنان توان دخالت در امور داخلی کشورها را از دست می‌دهند.

وی افزود: در شرایط فعلی که هجمه سنگینی را از سوی دشمنان برای ممانعت از حضور در پای صندوق های رای شاهد هستیم باید از ظرفیت‌های مختلف از جمله اقوام برای نشان دادن وحدت و همدلی بین احاد مختلف مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز بهره برد.

فردی بیان کرد: حضور اقوام مختلف در استان البرز  ظرفیتی مناسب به شمار می‌رود که در سایه همدلی با حضور حداکثری بار دیگر برگ زرینی را رقم خواهند زد.

معاون استاندار البرز یاد آور شد: این حضور اقوام در انتخابات سالجاری نیز مانند گذشته حضوری آگاهانه است که با مشارکت انتخاباتی خود دشمنان را مایوس می‌سازند.

وی تاکید کرد: تمام برنامه ریزی‌ها و اقدامات موثر برای رخداد عظیم انتخابات ۱۴۰۰ در استان البرز انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز باید دغدغه‌های مردم را دید و با بهره‌گیری از ظرفیت همه اقوام و مذاهب برای حل مشکلات گام برداشت اظهار داشت:  ایجاد فرصت برابر برای کارکردن اقوام و مذاهب و همفکری  از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است  که امروز به الگویی جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات