شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح مرکز واکسیناسیون کوید ۱۹ در غرب کرج

از افتتاح مرکز واکسیناسیون کوید ۱۹ در غرب کرج، به منظور تسریع در طرح ملی تزریق واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «محمد جلال سبزی» با اشاره به اهمیت طرح ملی واکسیناسیون کرونا در سال جاری و افزایش سطح سلامتی و ایمنی افراد جامعه در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: طرح ملی تزریق واکسن کرونا در سراسر کشور در حال انجام است که هر دستگاه اجرایی در استان‌های مختلف می‌تواند تسهیل کننده امور مربوط به این امر مهم باشد، تا اهداف طرح مذکور هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی البرز اقدام به تجهیز سالن های ورزشی و مراکز واکسیناسیون سطح شهر کرج کرده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: مرکز تزریق واکسن غرب کرج در منطقه باغستان، به منظور تسریع و تسهیل امر واکسیناسیون برای گروه‌های هدف تجهیز و افتتاح شده تا شهروندان محترم بتوانند با آسودگی و امکانات بیشتری از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

سبزی افزود: شهروندانی که از طریق فراخوان نیاز به تزریق واکسن کرونا دارند می‌توانند به آدرس؛ رجایی شهر، بلوار انقلاب جنوبی، جنب مسجد حضرت جبرییل، سالن ورزشی ناشنوایان استان البرز مراجعه کنند.

وی ضمن قدردانی از کادر بهداشت شهر کرج و استان البرز که در کنار کادر درمان مشغول به تلاش و خدمت صادقانه هستند، گفت: امید است با همت تمامی دستگاه‌های اجرایی، به زودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم و شهروندان و مردم ایران اسلامی در صحت و سلامت به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات