شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کرج تاکید کرد؛

راه اندازی کارناوال و کاروان تبلیغاتی ممنوع

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان این که راه اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد و هر گونه تجمع در فضاهای بسته در ستادها ممنوع است.

به گزارش رمزگشانیوز  «غفور قاسم پور» گفت: راه اندازی کارناوال‌ها و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است و تجمع در فضاهای بسته در ستادها نیز منع داشته و نقض قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا به شمار می‌رود.

وی افزود: برپایی هرگونه کاروان، کاروان گردانی و تجمع انتخاباتی ممنوع بوده است و طبق اعلام وزارت بهداشت به ازای هر یک نفر، هشت متربع فضا در نظر گرفته شده و حداکثر 30 درصد از ظرفیت مکان ها باید مورد استفاده قرار گیرد .

وی دامه داد: همچنین در فضاهای باز مانند استادیوم ها و سالن‌های ورزشی روباز و فضای باز مراکز آموزش عالی و مدارس، این امکان وجود دارد که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، نامزدهای انتخاباتی بتوانند سخنرانی‌های خود را برگزار کنند.

قاسم پور با بیان اینکه جزئیات نحوه استفاده از اماکن مذکور و منع تبلیغات در شرایط کرونایی طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: در تبلیغات نامزدها، اصل بر تبلیغات سالم با اولویت حفظ سلامتی مردم و تجمع های حداقلی درنظر گرفته شده است و هرگونه تجمع در فضاهای بسته مانند مساجد، سالن‌های اجتماع، مساجد، تالارهای پذیرایی و سالن‌های ورزشی سربسته، ممنوع است.

فرماندار کرج گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود. مردم مومن و انقلابی ما انتخاباتی باشکوهی را در روز جمعه 28 خردادماه رقم خواهند زد، انتخابات باید هرچه شفاف‌تر، امن تر و باشکوه تر برگزار شده و در برابر چشمان دشمنان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی تعامل و اعتماد بین دستگاه‌ها را عاملی برای تسهیل برگزاری انتخابات دانست و گفت: به بهترین شکل با رعایت امانتداری انتخابات را برگزار کنیم و انتخابات مجلس نیز تجربه بسیار خوبی بود برای این که ببینیم زمانی که هدف انسان اجرای مر قانون و صیانت از آراء مردم باشد کارها پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات