پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هشدار جدی وزارت بهداشت

مراقب باشید به نام ثبت نام واکسن، اطلاعات و پول شما به سرقت نرود.

به گزارش رمزگشانیوز وزرات بهداشت به مردم هشدار داد: برای ثبت نام واکسن، وزارت بهداشت تنها و تنها یک سایت بدون هیچ کم و کاست علامت و حروفی با عنوان salamat.gov.ir داردو هر سایتی با هر پسوند و پیشوندی بدون این آدرس ربطی به ثبت نام واکسن ندارد و ممکن است جعلی باشد.

برای ثبت نام به «هیچ عنوان هزینه و پولی از شما گرفته نخواهد شد:، هیچ درگاه بانکی و لینک پرداخت وجود ندارد و خدمات واکسن از ثبت نام تا تزریق رایگان است، پس مراقب باشید کارت بانکی تان با لینک پرداخت جعلی خالی نشود.

تماس تلفنی نیرو‌های بهداشتی فقط برای اعلام درخواست جهت حضورتان برای دریافت واکسن است و مراقبت تماس‌های جعلی به نام بهداشت باشید.

هر تماسی به نام نیرو‌های بهداشت که از شما اقدامی به جز مراجعه و اطلاعات اولیه و مرتبط با سلامت شما خواست را باور نکنید و مراقب سارقان و جاعلان باشید.

شماره تماس مرکز بهداشت محل سکونت‌تان را از ۱۱۸ بگیرید و اگر به تماس و سایتی شک کردید از نیرو‌های بهداشتی واقعیتش را پیگیری کنید.

اگر کسی برای تزریق واکسن به درب منزلتان مراجعه کرد، تا زمانی که مطمئن نشدید از مرکز بهداشت آمده اند، همکاری نکنید و از مرکز بهداشت محل سکونت‌تان استعلام بگیرید.

هرگونه پیام، تماس و مراجعه مشکوک به نام واکسن را به ۱۱۰ و بهداشت محل سکونتتان اطلاع دهید.

ملاک هر اقدامی اعلام وزارت بهداشت است، پس به پیام‌های متعدد مجازی توجه نکنید و فقط اعلام رسمی وزارت بهداشت را بشنوید.

به هیچ عنوان بدون تماس مراکز بهداشتی مراجعه حضوری نکنید و با مرکز بهداشت محل سکونت‌تان تماس بگیرید و اطلاعات دریافت کنید.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات