چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 حامد صلحی‌پور قهرمان جام‌جهانی پاراوزنه‌برداری شد

نماینده دسته ۹۷ کیلوگرم ایران در جام‌جهانی پاراوزنه برداری مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

به گزارش رمزگشانیوز از مهر؛ جام جهانی پاراوزنه برداری که از دو روز پیش در تایلند آغاز شد امروز شنبه با برگزاری رقابت‌های روز سوم و پایانی در بانکوک پیگیری شد.

«حامد صلحی‌پور» نخستین نماینده ایران در این روز از رقابت‌ها بود که روی تخته رفت. وی در دسته ۹۷ کیلوگرم با حریفانش به رقابت پرداخت و موفق به کسب مدال طلا شد.

صلحی پور در اولین حرکت وزنه ۲۲۴ کیلوگرمی را بالای سر برد و سپس موفق به مهار وزنه ۲۲۹ کیلوگرمی شد. وی اما در حرکت سوم خود برای مهار وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی ناکام بود. بدین ترتیب ملی پوش پاراوزنه بردار کشورمان با رکورد ۲۲۹ کیلوگرم قهرمانی جام جهانی تایلند در دسته ۹۷ کیلوگرم را از آن خود کرد.

صلحی پور که ۲ مدال طلا و یک نقره بازی های پاراآسیایی را در کارنامه دارد در حالی قهرمانی جام جهانی را هم از آن خود کرد که نمایندگانی از عراق و مالزی را به عنوان تنها حریفان خود در دسته ۹۷ کیلوگرم داشت.

طلای حامد صلحی پور در جام جهانی پاراوزنه برداری سومین مدال طلای تیم ایران در این رقابت ها به حساب می‌آید. پیش از این «امیر جعفری»، «روح‌الله رستمی» صاحب مدال طلا شده بودند، ضمن اینکه «نادر مرادی» هم در همین مسابقات مدال نقره گرفته است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات