چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 تعیین تکلیف برگزاری آزمون‌ها؛ از کنکور سراسری تا پایه دوازدهم

سخنگوی ستاد کرونا در مورد تعیین تکلیف برگزاری آزمون‌ها گفت: آزمون‌ها را باید به دو قسمت تقسیم کنیم؛ کنکور سراسری در تاریخ ۹و ۱۰و ۱۱و ۱۲ تیر برگزار خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درمورد تعیین تکلیف برگزاری آزمون‌ها گفت: آزمون‌ها را باید به دو قسمت تقسیم کنیم؛ آن‌ها که زیر نظر آموزش پرورش هستند و آن‌ها که زیر نظر وزارت علوم هستند. کنکور سراسری در تاریخ ۹و ۱۰و ۱۱و ۱۲ تیر ماه برگزار خواهد شد. در واقع وزرای علوم و آموزش پرورش نظراتی دادند و ستاد این تصمیم را گرفت.

وی گفت: سایر آزمون‌ها مانند کارشناسی ارشد ناپیوسته در ۶و ۷و ۸ مرداد ماه برگزار می‌شود. آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۲۲ مرداد، آزمون کانون وکلا ۲۵ تیرماه، آزمون نظام مهندسی ۱۳و ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مورد آزمون‌های تحت نظر وزارت آموزش و پرورش نیز آزمون پایه نهم حضوری و از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ماه و آزمون پایه دوازدهم نیز به شکل حضوری از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ماه خواهد بود.

آزمون سنجش ملی پایه ششم در ۲۵ اردیبهشت به شکل حضوری برگزار می‌شود و آزمون سمپاد در تاریخ ۲۰ و ۲۱ خرداد برگزار می‌شود. آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت و مرحله دوم آن ۲۳ تا ۲۵ خرداد به صورت حضوری خواهد بود.

آزمون‌های استخدامی و آزمون‌ها با تعداد کم نیز در موعد خودش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات