شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 سفر در سراسر کشور از سه‌شنبه تا بعد از عید فطر ممنوع شد

در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا مقرر شد کلیه سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت 2 بعد از ظهر روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع شود.

به گزارش رمزگشانیوز جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج‌شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد. 

بر اساس گزارش ارائه شده از طرف کمیته بهداشت و درمان در خصوص وضعیت بیماری در مناطق مختلف کشور و رنگ‌بندی جدید شهرها، خوشبختانه با رعایت پروتکل‌ها و انجام اقدامات نظارتی و ایجاد محدودیت‌ها از وضعیت اوج بیماری عبور کرده‌ایم و در بسیاری از شهرها روند ابتلا سیر نزولی یافته است. البته در برخی شهرها همچنان شاهد افزایش روند ابتلاها و سیر صعودی بیماری هستیم.

بر اساس پیشنهاد ارائه شده از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا، تمدید محدودیت‌های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز برای عبور کامل از پیک چهارم ضروری به نظر می‌رسد که این پیشنهاد به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته بهداشت و درمان، به منظور مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل پیک چهارم، کلیه سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت 2 بعد از ظهر روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

همچنین مقرر شد از هفته آینده در شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی، کسب و کار برای گروه مشاغل یک و دو آزاد باشد.


انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات