جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 مدیرکل امور مالی شهرداری کرج:

تفریغ بودجه ۹۹ شهرداری کرج در حال بررسی است

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج گفت: طبق تاکید شهردار کرج، تفریغ بودجه سال گذشته تا پیش از اتمام کار شورای پنجم به اتمام می رسد.

به گزارش رمزگشانیوز «علی عابدی» اظهار کرد: جلسات جمع بندی و بررسی بودجه سال ۹۹ از سال گذشته در حال برگزاری است و تمامی حسابرسان و نمایندگان مناطق، سازمان‌های تابعه و معاونت ها در این جلسات حضور داشته و برای تفریغ بودجه آماده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسات جداگانه ای برای سازمان ها و مناطق در این خصوص برگزار شده است، گفت: در این جلسات هر منطقه و سازمان به صورت جدا در جلسه حضور می‌یافت و عملکرد خود را در این زمینه توضیح می داد.

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته هر سال پیشرفت بهتری در زمینه تفریغ بودجه سال قبل داشتیم، عنوان کرد: عملکرد شهرداری کرج با توجه به وضعیت اقتصاد و تحریم ها خوب و قابل قبول بوده است.

به گفته عابدی پیگیری اسناد هزینه، قطعی کردن صورت وضعیت های بین راهی، پیگیری و ثبت اسناد و پرونده ای تملکی حوزه املاک و رفع ابهامات پیش آمده فی مابین حوزه های ذیحسابی و بهبود فرآیند حسابرسی و گزارش گیری مالی شهرداری مرکز، مناطق و سازمان ها، همچنین جذب بودجه حداکثری شهرداری از موضوعاتی است که در جلسه های تفریغ بودجه به آن پرداخته می شود.


انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات