پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 استاندار البرز:

ایجاد بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسئولان است

جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا با حضور نماینده عالی دولت در استان به منظور هم افزایی و تعامل در جهت مشارکت عمومی در انتخابات تشکیل شد.

به گزارش رمزگشانیوز استاندار البرز در این جلسه که با حضور حدادی رئیس هیات عالی نظارت در انتخابات و عباسی سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان برگزار شد، بر هم افزایی و تعامل در جهت افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات تاکید کرد.

«عزیزاله شهبازی» بیان کرد: انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مظهر اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

استاندار البرز با بیان اینکه تمام امکانات استان جهت انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم و بیطرفی دست اندرکاران انتخابات  و حفظ و حراست از آرای مردم بسیج شده است، ابراز امیدواری کرد این انتخابات یکی از پر شورترین انتخابات با مشارکت حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسئولان است، تصریح کرد: تعامل و هم افزایی در جهت تقویت و افزایش مشارکت با همراهی و گسترش تعاملات هیات های نظارت و اجرایی با همکاری متقابل ضرورت دارد.

شهبازی تاکید کرد:  حضور و نقش آفرینی مردم در رقم خوردن آینده کشور پیوسته مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری و تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم  بر هم‌افزایی به منظور افزایش مشارکت و حضور آگاهانه تاکید شده است و در این راستا تمام تلاش مجموعه استان در جهت حفظ و حراست با وحدت و همدلی همراه بوده است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را که مدنظر مقام معظم رهبری نیز می‌باشد، رکن اساسی در این دوره از انتخابات عنوان کرد.

در این جلسه  حدادی رئیس هیات عالی نظارت و عباسی سخنگوی هیات نظارت نیز بر وفاق و همدلی تاکید داشته و در جهت همکاری متقابل و استفاده از همه ظرفیتهای قانونی در جهت بالابردن میزان مشارکت و گسترش اعتماد عمومی به عوامل و کارگزاران انتخابات و رقابت سالم داوطلبان و اجرای فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات و رعایت بیطرفی مدیران دستگاه های اجرایی  مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات