پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد؛

دولت «کاخ مروارید» را در اختیار شهرداری قرار دهد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در آئین افتتاح پارک محیط‌بان خواستار واگذاری کاخ مروارید از سوی دولت به شهرداری شد.

به گزارش رمزگشانیوز  «عباس زارع» در مراسم افتتاح پارک ۱۷ و نیم هکتاری محیط‌بان، با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج در راستای بهسازی فضای بیرونی کاخ مروارید اقدامات مهمی انجام داده است، گفت: امید داریم دولت کوتاه بیاید و این کاخ را به شهرداری بسپارد تا  فضای آن را جهت گردشگری بهسازی و جهت بازدید عموم شهروندان مناسب‌سازی و مرمت کنیم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در آئین افتتاح پارک محیط‌بان ضمن اشاره به افزایش سرانه فضای سبز شهر گفت: بیش از ۱۰‌ درصد از بودجه سال جاری شهرداری کرج به توسعه فضای سبز مربوط می‌شود و تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در این زمینه کاملاً مشهود است و در حوزه گردشگری اقدامات خوبی انجام‌ شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز حرکتی زیبا به سمت شهری توسعه‌یافته و دوستدار فضای سبز است که امید داریم این اقدام ادامه‌دار باشد، با اشاره به اینکه پارک ایران کوچک نیز یکی از مقاصد گردشگری شهر کرج به شمار می‌رود که مورد تأکید شورای پنجم بود، گفت: پارک محیط‌بان نیز که امروز به بهره‌برداری رسید به یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر کرج تبدیل‌شده است.

زارع افزود: شورای پنجم شورایی لیستی با آراء بی‌نظیر و کم‌نظیر شهروندان کرجی بود که گاها به‌عنوان شورای سیاسی میان مردم مطرح می‌شد اما حالا از شهروندان می‌خواهیم قضاوت کنند که آیا شورای پنجم در عملکرد نیز سیاسی بوده است یا خیر.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه در هیچ‌یک از مناصب شهرداری خط کش سیاسی به دست گرفته نشد و هیچ سیاسی‌کاری‌ نداشته‌ایم، گفت: شورای شهر چند شعار اساسی ازجمله بهبود محیط شهری، محیط‌زیست، خدمات شهر، ایجاد زیرساخت‌های شهر و غیره داشت که سعی در عملیاتی کردن آن‌ها داشت.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به پروژه مجموعه تفرجی تفریحی تپه مراد آب که قسمت‌های مهمی از کار آن پیش رفته است، بیان کرد: متأسفانه وزارت نیرو در این حوزه همکاری‌های لازم را نداشت اما مدیریت شهری کرج این پروژه را به‌خوبی به پیشرفت رساند.

وی با اشاره به اقدام مدیریت شهری کرج در راستای کاهش آلودگی هوا، عنوان کرد: استفاده از مکانیسم‌های جدید برای نصب کاتالیزور برای خودروها، تقویت و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و غیره ازجمله این اقدامات بود همه این اقدامات با وجود مشکلات و معضلات اقتصادی کشور رخ ‌داده است.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات