شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلمب یک واحد صنفی بسته‌بندی و توزیع غیرمجاز روغن خوراکی در کرج

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز  از پلمب یک واحد صنفی در باغستان کرج خبر داد که در آن اقدام به پر کردن روغن تقلبی خوراکی می کردند.

به گزارش رمزگشانیوز سرهنگ «مهدی افشاری»  با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و واپایش انبارها، پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از وجود یک انبار مطلع شدند که در آن اقدام به پر کردن روغن تقلبی خوراکی می کنند.

وی اظهار داشت: بلافاصله  ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز این پلیس به همراه عوامل سازمان صمت و نماینده تعزیرات حکومتی استان البرز به محل مورد نظر اعزام و در بازدید از آن جا  150 گالن 20  لیتری روغن زیتون، 3 هزارو 600 لیتر روغن خوراکی، 500 کیلو برنج ایرانی و 3500 کیلو چای خارجی که به صورت غیر مجاز بسته بندی و توزیع می شد، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، با بیان این که با دستور مقام قضائی انبار مورد نظر پلمب و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد، گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات