جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 تخفیف ویژه‌ اسنپ برای افراد مبتلا به اتیسم

اسنپ با همکاری «انجمن اتیسم ایران» تسهیلات ویژه‌ای برای حمل‌و‌نقل و مشاوره‌ی آنلاین پزشکی افراد مبتلا به اتیسم در نظر گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز اسنپ در ماه آگاهی‌بخشی درباره‌ اتیسم، ۲۰ درصد تخفیف درخواست خودرو (تا سقف ۶ هزار تومان) برای ۱۰۰ سفر در اختیار افراد مبتلا به اتیسم و خانواده‌هایشان قرار داد. این اقدام برای تردد راحت‌تر این افراد و با همکاری «انجمن اتیسم ایران» انجام شده است.

کد تخفیف درخواست خودرو در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که انجمن اتیسم به اسنپ معرفی می‌کند و تا پایان شهریور ۱۴۰۰ اعتبار دارد.

اسنپ علاوه‌بر تخفیف درخواست خودرو، ۳۵ هزار تومان تخفیف مشاوره‌ آنلاین پزشکی و روان‌شناسی در اسنپ‌دکتر هم برای افراد مبتلا به اتیسم در نظر گرفته است.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی اسنپ، حمل‌و‌نقل یکی از مشکلات اساسی مبتلایان اتیسم است. بسیاری از کودکان دچار اتیسم نمی‌توانند از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند و برخی از بزرگسالان هم نمی‌توانند رانندگی کنند.

اسنپ به‌عنوان اولین حامی حمل‌و‌نقل اتیسم از دو سال پیش اقداماتی برای فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی جامعه درباره این اختلال آغاز کرد. کمپین «دنیای متفاوت من» اولین اقدام در مسیر این آگاهی‌بخشی بود.

انتهای پیام.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات