پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه‌اندازی پایگاه قهرمانی قویترین مردان ایران در البرز

استاندار البرز برای راه‌اندازی نخستین پایگاه قهرمانی قویترین مردان کشور در این استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  «عزیزاله شهبازی» در دیداری با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تاکید بر حمایت از قهرمانان بدنسازی در این استان  بنا به خواسته رییس فدراسیون مبنی بر راه‌اندازی این پایگاه قهرمانی افزود: با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان  البرز این پایگاه قهرمانی هر چه زودتر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بر ورزشکاران و ایجاد بسترهای بهبود کیفیت زندگی آنها هر چه بیشتر باید تاکید شود، اظهار داشت: به طور قطع از ورزشکاران حمایت می‌کنیم و این وعده را می دهیم که با توجه به اینکه امروز بخشی از دغدغه‌های این ورزشکاران را شنیدیم این دغدغه‌ها را پیگیری و نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

«عبدالمهدی نصیرزاده» رییس فدراسیون نیز در این نشست با بیان اینکه البرز یکی از قطب های رشته قویترین مردان در کشور به حساب می آید، گفت: طیف زیادی از قهرمانان قویترین مردان از همین خطه هستند و این موضوع کار مسوولان را سخت می کند.

وی اضافه کرد: رشته قویترین مردان پرطرفدار و قابل فهم است بر همین اساس ما نیز به دنبال این هستیم که فرهنگ قوی بودن و پهلوانی را در جامعه اشاعه دهیم که در این راه نیازمند حمایت شما مسوولان سیاسی در کنار مسوولان  ورزشی هستیم.

 وی درخواست‌هایی را از استاندار البرز داشت که یکی از مهمترین آن ها تجهیز زمینی بود که جهت افتتاح اولین پایگاه قهرمانی قویترین مردان کشور تخصیص پیدا کرده است.

نصیرزاده گفت: با توجه به المپیکی نبودن قویترین مردان، وزارت ورزش و جوانان نمی تواند از قهرمانان این رشته حمایت مالی داشته باشد، بر همین اساس و با توجه به اینکه ۲ قهرمان از البرز توانستند در رقابت های جهانی افتخارآفرینی کنند نیاز است تا مورد حمایت هر چه بیشتر مسوولان استانی قرار گیرند.

«محمد عزت پور» و «رامین فرج نژاد»، ۲ تن از قهرمانان قویترین مردان که در مسابقات جهانی شرکت کرده  و به عنوان ارزشمند پنجمی دست یافته بودند، در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی را همراهی می کردند.

در پایان این مراسم محمد عزت پور مدال طلای خود از مسابقات قویترین مردان ایران را به رسم یادبود به استاندار البرز اهدا کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات