پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

محدودیتهای کرونایی در البرز یک هفته دیگر تمدید شد

«ناصر مقدم» با اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای البرز گفت: بنا بر گزارش روزانه وضعیت کرونایی استان  و بر اساس آمار مبتلایان و متوفیان کرونایی البرز، شهرهای طالقان و اشتهارد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستانهای استان البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند. لذا، اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، برای یک هفته دیگر و تا 10 اردیبهشت تمدید می شود.

به گزارش رمزگشانیوز  مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز گفت: با وجود اجرای مجدد محدودیت‌های کرونایی از 2 هفته گذشته، متاسفانه هنوز به مرحله و نتیجه مطلوب نرسیده ایم و بنا بر گزارش‌های مختلف در حوزه کرونا، به ناچار این محدودیتها برای یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همانطور که می دانیم اجرای این محدودیتها، هزینه های زیادی را به مردم و دولت تحمیل می کند و باید هرچه زودتر با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و التزام به استفاده از ماسک و شستشوی دستها و نیز خروج حداقلی از منازل، عزمی همگانی را در مقابله با این ویروس خطرناک داشته باشیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: مسئولین بخشهای مختلف استان، در کنار کادر خدوم و جهادگر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند قریب به 14 ماه است که علیرغم تنگناها و کمبودهای متعدد، تلاش و برنامه ریزی می کنند تا آثار و تبعات انتشار ویروس کرونا را به حداقل برسانند لیکن به واسطه شرایط نامساعدی که پس از تعطیلات نوروز بوجود آمد، شاهد افزایش چشمگیر مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستانها هستیم و این وضعیت، نتایج حاصل از آن همه تلاشها و تدابیر را خنثی می نماید. خروج از این وضعیت نامطلوب نیز مستلزم یک عزم و تلاش همگانی است و تنها تلاش مسئولین و مشارکت و همکاری مردم، ضامن غلبه بر کرونا است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات