پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

علی درویش‌پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شد

با حکم دبیر شورایعالی مناطق آزاد، علی درویش‌پور به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش رمزگشانیوز  از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی «حمیدرضا مومنی» در این حکم خطاب به درویش‌پور بیان کرده است: با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهوری محترم و در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی و به موجب این حکم به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  منصوب می شوید.

وی در این از حکم افزوده است: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از جنابعالی انتظار می رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه اهتمام لازم را فراهم آورید.

مومنی ادامه داد: در این راه باید با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه، به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب تلاش شود.

وی خاطرنشان کرده است: همچنین حمایت از تولید داخلی و حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، از دیگر هدف‌هایی است که انتظار می‌رود با تعامل و همکاری با سایر اعضاء هیأت مدیره زمینه تحقق آن را در منطقه فراهم آورید.

درویش پور پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بود.

«کیهان عباسیان» از آخرین روز اسفندماه پارسال سرپرستی سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات