جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 ائتلاف شورای وحدت با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب البرز

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز از ائتلاف شورای وحدت با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز از فارس ؛ «مجید منعمی» سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز، از ائتلاف شورای وحدت با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان البرز خبر داد و گفت: این اقدام به انتخاب و حمایت از فرد اصلح کمک خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به ضرورت تقویت هرچه بیشتر همگرایی بین نیروهای جبهه انقلاب در شرایط حساس کنونی، اظهار کرد: در جلسه ای که روز گذشته در محل دفتر مرکزی شورای ائتلاف با حضور اعضای شورای وحدت برگزار شد، ابعاداین موضوع مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

منعمی در ادامه افزود: از جمله موضوعات مطرح در این نشست، موضوع چگونگی ارائه لیست کاندیداهای مورد نظر برای انتخابات شورای شهر بود که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بنا بر ارائه لیست واحد در انتخابات پیش رو گذاشته شد.

وی در خصوص چگونگی تنظیم لیست نهایی مورد نظر در انتخابات شورای شهر گفت: با توجه به ائتلاف صورت گرفته که اساس آن اشتراک گذاری ظرفیت‌هاست مقرر شد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های خود که تحت عنوان ستاد راهبری انتخابات تعریف شده است، پس از اجرای فرآیند ارزیابی و رسیدن به لیست چند برابر ظرفیت، در خصوص نفرات نهایی با حضور تعدادی از نمایندگان شورای وحدت به جمع بندی نهایی برسد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تجمیع همه ظرفیت‌های انقلاب را ماموریت اصلی خود دانسته و تلاش در این راستا را بر خود فرض می‌داند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات