شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

«سرتیپ نامی» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

وزیر پیشین ارتباطات و رییس سابق سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با برگزاری نشست خبری برای نامزدی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  از ایرنا؛ سرتیپ «محمدحسن نامی» روز دوشنبه در این نشست با بیان توانمندی ایران به عنوان یک قدرت برتر منطقه‌ای و اقتدار دفاعی کشورمان، گفت: هرچند مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند ولی آینده ای روشن در پیشرو دارند.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری افزود: در دوران گذشته روسای جمهوری مختلفی مسوولیت را بر عهده گرفتند و هرکس به زعم خود برای ایران قدرتمند برنامه اقتصادی داشتند اما الان نیازمند تلاش بیشتری در حوزه اقتصادی هستیم.

نامی خاطرنشان کرد: وقتی خود را با سایر کشورهای جهان مقایسه می‌کنیم نسبت به خیلی از آنها از ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار هستیم اما چگونه از ظرفیت‌ها استفاده کنیم که این منابع را به ثروت تبدیل شود؟ بنابراین نیاز به برنامه‌ریزی داریم. باید توسعه با نگاه آزمایشی داشته باشیم چرا که  یکی از حلقه‌های مفقوده توسعه و عمران، عدم اجرای آمایش سرزمینی است.

نامی ۶۸ ساله در حالی امروز برای انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام نامزدی کرد که دارای سه دکتری در رشته‌های جغرافیایی سیاسی، مدیریت استراتژیک و مدیریت کشورداری است.

در کارنامه سرتیپ نامی، سمت‌هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی، رییس اداره دوم و معاون ستاد مشترک ارتش، رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات