جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکنولوژی:

آخرین متد تناسب اندام بدون جراحی در دنیا برای اولین بار در ایران رونمایی می شود

تکنولوژی ترواسکالپت آی دی اولین و تنها پلتفرم سوپر مدرن مادلینگ تناسب اندام و لاغری موثر غیر جراحی است که تکنولوژی آن  در ردیف برترین متد جراحی غیر تهاجمی دنیا می باشد.

به گزارش رمزگشا  نیوز از کرجروش جراحی  غیر تهاجمی این متد متمایز از دیگر روش هایی( مانند لیپوماتیک) است که، گاها با عارضه و بیهوشی  همراه می شود. این روش پیشرفته و مدرن تنها در یک جلسه با صرف وقت زمانی حدود 15 دقیقه آنهم  بدون درد و عارضه ، می تواند یک چهارم ازچربی های اشباع شده در سلول ها را شکسته وآنها را وادار به آزاد شدن و  از بین برده و لیفت  و کلاژن سازی همزمان پوست را نیز سبب شود که این خود یکی از دستاوردهای مهم در امر زیبایی است.

از دیگر ویژگی ها ومزایایی که می توان برای  این متد برشمرد مقرون به صرفه بودن و کاهش هدر رفت هزینه های مازاد تحمیلی به افراد، اثردهی بسیار بالا، صد در صد تضمینی و غیر قابل برگشت موضع لاغر شده ی آن نسبت به دیگر روش ها دانست.

یکی از نکات بارز و منحصر به فرد این روش، عدم گذراندن دوران نقاهت  با رژیم خاص غذایی است. تکنولوژی  متد مذکور بهره مندی تمامی افراد خواهان لاغری  را  ( به لحاظ سن و جنسیت افراد)  در برمی گیرد. لذا تنها نکته ای که باید مورد توجه پرشکان متخصص این حوزه هنگام استفاده از این متد مدنظر است این که، قبل از شروع درمان ، می بایست از سلامت افراد  وبارداری زنان اطمینان حاصل نمایند.

استفاده از پلتفرم رادیو فرکانس مونوپلار اختصاصی کمپانی کوترا که در حوزه  تکنولوژی های مدرن و پیشرفته پزشکی دردنیا سرآمد است، اثر بخشی این پلتفرم را  سبب گردیده است.

در حال حاضر تکنولوژی دستگاه ترواسکالپت آی دی در اختیار دو مرکز کلینیک زیبایی در تهران است که به زودی در اختیار مراکز کلینیکی شهرهایی چون شیراز، اصفهان، رشت و مشهد نیز قرار خواهد گرفت.

بومی سازی و فناوری تولید دستگاه فوق  در داخل کشور از جمله اهدافی است که به زودی با تعامل و حضور تمامی دستگاه های ذیربط و مهندسان فناور این حوزه  به منصه ظهور خواهد رسید.

گفتنی است:ترو اسکالپت (truSculpt) درمانی مشابه است که از تکنولوژی کنترل شده رادیو فرکوئنسی برای از بین بردن سلول‌های چربی ران، باسن و شکم استفاده می‌کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات