پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد: 

آزادسازی 115 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت

 مدیر جهاد شهرستان کرج از آزادسازی 115 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت، پیشک 1 و 2 و 3 با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب 72 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

به گزارش رمزگشانیوز  «اسماعیل صارمی»  با بیان اینکه جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه بیش از پیش و با تلاش مستمر با تغییر کاربریهای غیرمجاز مقابله می‌کنند. افزود: در راستای حفظ قدرت تولید غذا، 115 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت که دستخوش تغییر کاربری شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

 مدیر جهاد شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی گام نخست در راستای تولید غذا، رفع وابستگی به واردات و نیز  حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن آنان است و در گام بعدی رفع موانع، جهاد با حمایت‌های مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایت‌های مالی و تخصصی از بهره‌برداران خود پشتیبانی می‌کند.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت بالغ بر 72 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح تخریب و 115 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

 وی هشدار داد با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

وی در پایان از شهروندان کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات