جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل باشگاه گل ریحان:

کم توجهی ها مهم ترین چالش تیم گل ریحان البرز است

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز با اشاره به نتایج ضعیف دیدارهای این تیم گفت: کم توجهی مسوولان استانی و عدم حمایت ، مهم ترین چالش این تیم در شرایط کنونی به شمار می رود.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «رضا رضایی» افزود: البته حمایت های خوبی از سوی هیات فوتبال استان و حراست اداره ورزش و جوانان البرز صورت می گیرد، اما گل ریحان برای ادامه حیات خود در لیگ نیازمند حمایت های بیشتری است، حمایت هایی که تا به امروز از آن برخوردار نبودیم.

وی، مسایل مالی را از مهم ترین مشکلات تیم فوتبال گل ریحان البرز عنوان کرد و گفت:  شواهد نشان می دهد  که گروه هایی به دنبال این هستند تا تیم را تحت مالکیت خود در بیاورند چرا که اعتقاد به فعالیت بخش خصوصی نه تنها در استان بلکه در کشور ما ضعیف است و این باور وجود دارد که در صورت موفق شدن بخش خصوصی در باشگاه داری برخی از مدیران شبه دولتی که در مسند کار هستند با مشکل مواجه می شوند.

رضایی ادامه داد: از دیگر مواردی که سبب شده تا گل ریحان و تیم هایی با وضعیت مشابه ما با مشکل مواجه شوند این است که باشگاه هایی را می بینیم که در نقل و انتقالات با قیمت های بسیار زیاد بازیکنانی از محل بیت المال جذب که این مساله نه تنها به گل ریحان بلکه به دیگر تیم ها نیز آسیب زده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در تمام دنیا از فوتبال به عنوان یک ابزار دیپلماسی عمومی استفاده می شود اما با وجود اینکه تمام تلاش خود را داشته ایم تا بتوانیم این رویکرد را در البرز نیز اجرایی کنیم موفق نشدیم و شواهد گویای این واقعیت است که دیپلماسی عمومی البرز ضعیف است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز ادامه داد: امروز این تیم در جدول لیگ شرایط خوبی ندارد و مسایل مالی سبب شده تا گل ریحانی که یک زمان صدرنشین باشد امروز در قعر جدول لیگ قرار بگیرد، این مشکلات در حالی برای این تیم البرزی وجود دارد که این استان از ظرفیت های بسیاری در بخش صنعت بهره مند است اما تا کنون با وجود رایزنی های بسیار موفق نشدیم که بتوانیم برای جذب حامی مالی قدم مفیدی برداریم.

رضایی با بیان اینکه هنوز انتقال نهایی سهام برای بنده نیز انجام نشده  است ، بیان داشت: شاهد بروز کشمکش هایی مبتنی بر اهداف فرد و یا گروه هایی خاصی در استان بر سر گل ریحان هستیم ؛ رویه خطرناکی که تاکنون زیر بار آن نرفته ایم و نخواهیم رفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دلیل دیگر مشکلات امروز گل ریحان نتیجه سوءمدیریت و کم توجهی های  مدیریت های پیشین است که امروز نمود پیدا کرده از جمله جذب بازیکن با قیمت بالا و ایجاد یک سری توقعات که امروز با این شرایط از عهده این توقعات بر نمی آییم.

رضایی با اشاره به وضعیت بغرنج گل ریحان البرز گفت: در 6 الی هفت هفته گذشته بازیکنان ما در بازی های انجام شده از هتل استفاده نکرده و شاید به جرات بتوان گفت که حتی توان خرید میوه نیز برای آنها وجود نداشت که از صبوری شان باید تشکر کرد.

وی،  بازیکن و مربی سالاری در باشگاه ها را از دیگر مشکلات گل ریحان برشمرد و تصریح کرد: اینکه با رفتن یک مربی تعدادی از بازیکنان نیز می روند به هیچ وجه حرفه ای نیست مساله ای که گل ریحان آن را تجربه و دچار آسیب جدی شد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز با بیان اینکه فدراسیون فوتبال نیز برنامه ای برای ثروتمند شدن باشگاه ها ندارد تاکید کرد: تیم سرمربی ندارد و وقتی که به سراغ بخش خصوصی برای جذب حمایت مالی شان می رویم حمایت شان مشروط بر این است که سرمربی را خودشان انتخاب کنند، با این وجود در هفته پیش روی تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بتوانیم حامی مالی را جذب و پس از آن نیز برای انتخاب سرمربی اقداماتی صورت دهیم.

رضایی ادامه داد: مجموعه این مسایل و مشکلات در حالی برای گل ریحان البرز وجود دارد که در این استان به حدی ظرفیت به ویژه در بخش خصوصی وجود دارد که حداقل از لحاظ مالی بتوانند گل ریحان را حمایت کنند.

گل ریحان البرز تنها نماینده فوتبال این استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور است.

این تیم بنا به مسایلی که در مصاحبه های پیشین نیز بارها به آنها پرداخته شده از جمله مشکلات مالی و نداشتن بازیکن نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و امروز در قعر جدول لیگ و در یک قدمی سقوط قرار دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات