پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

١١٦ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی البرز ثبت نام کردند

رییس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد که در پایان روز نخست ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا در سطح استان ۱۱۶ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش رمزگشانیوز «نور محمد فردی» دوشنبه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: در اولین روز از ثبت نام شورای اسلامی روستا ۱۱۶ نفر در سطح استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۷ نفر آقا و ۹ نفر معادل هشت درصد خانم ها می باشند.

وی افزود: ۴۰ درصد از افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و ۶۰ درصد به صورت غیر حضوری و به روش مکانیزه ثبت نام نمودند.

فردی تصریح کرد: داوطلبان ثبت نام شورای روستا از نظر تحصیلات ۵۴ نفر زیر دیپلم، ۲۹ نفر دیپلم، هشت نفر فوق دیپلم، ۱۷ نفر لیسانس، ۶ نفر فوق لیسانس و ۲ نفر سطح یک حوزوی می باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: از ۱۶ فروردین تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر هر روز به صورت حضوری و غیر حضوری در کلیه بخشداری های استان ثبت نام از افراد واجد شرایط شورای روستا صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به شیب تند رو به افزایش کرونا از طرفی به منظور سلامت خود و خانواده توصیه می شود از طریق غیر حضوری ثبت نام به عمل آید.

فردی گفت: کلیه امکانات، تجهیزات جهت ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا در بخشداری ها فراهم و مهیا است بنابراین از کلیه کسانی که تمایل و شرایط لازم را دارند دعوت می شود ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و  تا فرصت باقی است نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات