پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در استان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  

سالار قاسمی  در تشریح ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان از امروز یازدهم فروردین ماه در استان البرز اظهار کرد: دانش‌آموزان با در دست داشتن کد و رمز همگام می‌توانند از روز چهارشنبه یازدهم فروردین ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه www.azmoon.medu.ir فرآیند ثبت‌نام را پیگیری کرده و انجام دهند.

وی بیان کرد: زمان برگزاری آزمون بر اساس شیوه‌نامه ثبت‌نام برای پایه هفتم روز پنجشنبه ۲۰ خرداد و برای پایه دهم روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تأکید بر به اهمیت فرآیند ثبت‌نام آزمون در موعد مقرر، تصریح کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که در مهلت قانونی برای ثبت‌نام فرزندان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار در ناحیه ۲ کرج دبیرستان پسرانه دوره اول متوسطه با نام «باهنر ۲» راه‌اندازی می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند در بین اولویت‌های خود این دبیرستان را نیز، انتخاب نمایند.

قاسمی با اشاره به اهمیت رشته علوم انسانی گفت: امسال در تمامی دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه در رشته علوم انسانی در پایه دهم پذیرش دانش‌آموز از طریق آزمون خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در مدارس سمپاد اظهار کرد: امسال در دبیرستان فرزانگان ۳ کرج در رشته فتوگرافیک و در دبیرستان شهید سلطانی ۳ کرج در رشته شبکه و نرم‌افزار پذیرش دانش‌آموز خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز متذکر شد: امسال در دوره اول متوسطه حدود ۷۶۵ دانش‌آموز دختر و پسر و حدود ۴۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر در رشته‌های علوم ریاضی، تجربی، انسانی و سمپاد مهارتی در استان البرز جذب مدارس استعدادهای درخشان خواهند شد.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات