جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رقابت های جایزه بزرگ اسکی آلپاین به میزبانی دیزین کرج برگزار شد

رقابت های جایزه بزرگ اسکی آلپاین در رده سنی نونهالان و نوجوانان یادواره رامبد شریعتی پور به مدت یک روز به میزبانی پیست بین المللی دیزین شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز  

مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین گفت: در این دوره از رقابت ها ٦٠ ورزشکار  دختر و پسر از استان های البرز و تهران در رشته مارپیچ بزرگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.
صادق کلهر افزود: در  رده سنی نونهالان و در بخش پسران برنا آوایی، ایلیا کلهر و ارسام ساوه تلخابی و در بخش دختران سیده تینا صید،ترانه مورج و عسل میرهاشمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان نیز و در بخش  پسران انوشیروان کلهر ،سید ابوالفضل صید و امیر حسین ذاکری و سورنا اسدی و در بخش دخترانستایش کلهر،آلما آیینه ساز و ساینا محب علی به ترتیب رتبه های را از آن خود کردند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات