سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای البرز در نوروز ۱۴۰۰

صدا و سیمای استان البرز ویژه برنامه‌های نوروز امسال را اعلام کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  به نقل از صدا و سیمای البرز، این ویژه برنامه‌ها به شرح زیر است:

نوروز البرز، ویژه برنامه ای است که سیمای البرز به مدت ۲۴۰ دقیقه برای آغاز سال نو تهیه و تدارک دیده است.

ضبط این برنامه در محل کاخ سلیمانیه و از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴ به طور زنده و مستقیم با مخاطبان البرزی همراه خواهد بود.

استند آپ کمدی ، اجرای موسیقی ، گفتگو با هنرمندان استان ، نمایش خیمه شب بازی ، حافظ خوانی  و گزارش های مردمی از جمله بخش های نوروز البرز است . تهیه کنندگی این برنامه را حامد توکل به عهده دارد.

از دیگر برنامه های سیمای البرز ، مسابقه ستاره چین است که به صورت تلفنی و مستقیم به روی آنتن می رود. معرفی جاذبه های گردشگری و مفاخر استانی از جمله اهداف این مسابقه است .

کودکان و نوجوانان البرزی نیز با ویژه برنامه ی بومرنگ هر روز ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه می توانند بیننده ی برنامه خود باشند. بخش های نمایشی و آموزشی ، استان شناسی ، معرفی کتاب های کاربردی و آموزنده به همراه حضور کودکان در برنامه از قسمت های بومرنگ در ایام نوروز ۱۴۰۰ می باشد. مسعود مهدی تهیه کننده و بهاره سلیمانی اجرای برنامه را به عهده دارد.

همچنین طبق روال, سیمای البرز، ماه نشین را متناسب با ایام نوروز پخش خواهد کرد. ماه نشین هر شب از ساعت ۲۱:۴۵ الی ۲۳ با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

گزارش های طنز ،مستند های کوتاه از مفاخر البرز ،آشنایی با بازی های طنز بومی و محلی ، حضور چهره های استانی و پخش مستند شهدای مدافع سلامت از قسمت های ماه نشین است که در ایام نوروز تهیه و تولید می شود.

حر اصغری تهیه کنندگی و محمد نجفی اجرای برنامه را به عهده دارند.

برنامه سازان رادیویی نیز در روز ۳۰ اسفند و هنگام تحویل سال ۱۴۰۰ با ویژه برنامه ی تحویل بهار از ساعت ۹ الی ۱۴ به طور زنده و مستقیم همراه شنونده های البرزی خواهند بود.

صدای پای بهار نیز دیگر برنامه رادیویی است که از ۲۳ اسفند لغایت ۲۸ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح و برنامه موسم گل از ساعت ۱۶:۱۵ الی ۱۹ به طور زنده و مستقیم برای شنونده های همیشه همراه رادیو البرز تهیه و پخش خواهد شد.

ساز بهار در ایام نوروز هر روز از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ با ایجاد فضایی مفرح و شاد، سرگرم  کننده و معرفی آیین و آداب نوروزی اقوام ایرانی با حضور کارشناسان در برنامه رادیویی، ویژه ی نوروز تهیه و تولید شده است.

برنامه" در کوچه باغ البرز "در ایام نوروز ، نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد.

 در شب تحویل سال نیز ویژه برنامه یک قدم تا بهار تولید شده است که به مدت ۱۵۰ دقیقه از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۴ از رادیو البرز پخش خواهد شد.

تولید کلیپ های متنوع موسیقایی، تولید ۶ مستند از هنرمندان فقید نامی کشور در البرز، انتشار ۱۰ موشن گرافیک سفرنامه در استان البرز، تقطیع و انتشار ۷ آیتم از هفت سین سفره نوروزی، کلیپ نوروز با شهدای گمنام همچنین تقطیع مستند سمنو در البرز، مستند نوروز در زور خانه و نوروز خوانی از جمله برنامه هایی است که فضای مجازی صدا و سیمای البرز برای نوروز ۱۴۰۰ تهیه و تدارک دیده است .

 

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات