جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج:

انتخابات شورای شهر کرج را بدون شائبه برگزار خواهیم کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه انتخابات شورای شهر کرج را بدون شائبه برگزار خواهیم کرد گفت: شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و تخلفات تبلیغاتی رصد و پیگیری می شود.  

به گزارش رمزگشانیوز  غفور قاسم پور در نشست مطبوعاتی با رسانه ها اظهار داشت: ملاک ما کتاب قانون انتخابات است و همه از نگاه ما یکسان هستند و هیچ فرقی ندارند و برابر قانون، انتخابات شورای شهر را بدون شائبه و بیطرفانه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: انتخابات آبروی نظام و کشور است و از حق مردم که حق الناس است؛ حفاظت می کنیم.

معاون استاندار در خصوص مدیریت فضای تبلیغات انتخابات در شرایط کرونایی نیز بیان کرد: در تبلیغات تمرکز اصلی در فضای مجازی است و تا به اکنون شیوه نامه تبلیغاتی ابلاغ نشده است و قطعا با توجه به بیماری کرونا فضای مجازی محور اصلی در تبلیغات خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی افزود: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی رصد می شود و هر گونه تبلیغی به ویژه پس از تایید صلاحیت ها که از  اردیبهشت 1400 است، مورد پیگیری قرار می گیرد.

فرماندار کرج با بیان اینکه کنترل ها و نظارت ها در فضای مجازی بیشتر شده است گفت:خلاء های قانونی باید در این زمینه رفع شود.

وی در خصوص نحوه تایید صلاحیت ها نیز گفت: افرادی که در هیات اجرایی و نظارت شهرستان تایید شدند به منزله تایید نهایی است و افرادی که صلاحیت شان تایید نشده است درخواست هایشان در هیأت نظارت به استان قابل پیگیری خواهد بود.

فرماندار کرج گفت: اگر صلاحیت فردی در هیأت نظارت استان رد شد در شهرهای بالای 200 هزار نفر جهت تصمیم گیری در هیات مرکزی قابل بررسی است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات