پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

«گل ریحان» با برنامه ویژه به مصاف «مس کرمان» خواهد رفت

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با بیان اینکه به دنبال تقویت هر چه بیشتر تیم هستیم ، گفت: بازی های پیش روی برای ارتقای جایگاه این تیم در جدول لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «اصغر مازیار»  اظهار داشت: تمام بازی های پیش روی در ادامه رقابت های لیگ برای گل ریحان از حساسیت بالایی برخوردار بوده و با یارگیری و تقویت تیم به دنبال این هستیم که بتوانیم نتایچ خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی روز گذشته این تیم با فجر سپاسی شیراز که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر۲ تیم آمده بودند که یک فوتبال زیبا را به نمایش بگذارند.

مازیار ادامه داد: فجرسپاسی از تیم های خوب این فصل لیگ آزادگان است و در رده بالا حضور دارد ولی بازیکنانم در این دیدار خیلی خوب عمل کردند و فرصتی به بازیکنان فجر ندادند و حتی در نیمه اول می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم.

وی گفت: در نیمه دوم و با توجه به اینکه در زمین حریف بازی می کردیم سعی کردیم بازی را اداره کنیم و کسب یک امتیاز در شیراز با ارزش است و از بازیکنان راضی هستم.

سرمربی گل ریحان البرز در ادامه به بازی آینده این تیم با مس کرمان در هفته هجدهم که یکشنبه بیست و چهارم اسفند برگزار می شود اشاره و بیان داشت: برای این دیدار بایستی با برنامه ویژه به مصاف حریف برویم.

گل ریحان تنها نماینده البرز در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

این تیم هم اکنون با ۱۴ امتیاز در مکان هفدهم جدول لیگ قرار دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات