جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اشتغال زندانیان البرزی در طرح کمربند سبز کرج

مدیر کل زندان‌های البرز گفت: زندانیان استان با انجام غرس نهال و دریافت دستمزد به توسعه فضای سبز شهر کرج کمک می کنند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «اسماعیل جمیاری» مدیر کل زندان‌های البرز گفت: به منظور اشتغال زندانیان البرز طی قراردادی بین بنیاد تعاون زندانیان استان البرز و شرکت سیما منظر شهردای کرج، زندانیان استان با انجام غرس نهال و دریافت دستمزد به توسعه فضای سبز شهر کرج کمک می کنند.

مدیر کل زندان‌های استان البرز در خصوص طرح کمربند سبز کرج و اشتغال زندانیان استان در این طرح گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و همچنین در آستانه سال نو طرح درختکاری کمربند اطراف شهر کرج آغاز شد و پیش‌بینی ما اشتغال ۵۰ تا ۲۰۰ نفر از زندانیان در این طرح است.

او در خصوص مزایای این طرح گفت: این طرح با اشتغال به کار ۵۰ زندانی آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک منجر به اشتغال ۲۰۰ مددجو خواهد شد، که تمامی مددجویان در ازای انجام کارشان دستمزد دریافت می‌کنند، همچنین این طرح در گسترش فضای سبز کرج نیز بسیار موثر است.

جمیاری گفت: قراردادی فی مابین شرکت سیما منظر شهرداری و بنیاد تعاون زندانیان استان البرز با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون تومان منعقدشده و قرار است ۶۸۰ هکتار از اراضی پیرامون شهر کرج جنگل کاری شود و در حال حاضر ۳۳۰ هکتار از آن باقی مانده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات