جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز:

طرح ناظران سلامت نقش مهمی در کنترل کرونا داشته است

محمدباقر خلفی گفت: در اجرای طرح ناظران سلامت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ۴۶ هزار ۳۲ نفر از مردم استان خدمات آموزش بهداشتی و سلامت ارائه شد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «محمدباقر خلفی»  اظهار داشت : طرح ناظران سلامت پس از شیوع ویروس کرونا با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی البرز در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به اجرا در آمده است .

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۶ هزار و ۱۳۰ نفر نظارت بر اماکن مختلف ، توزیع بروشور ،آموزش و غربالگری را در البرز بر عهده دارند.

خلفی یادآور شد که با اجرای این طرح در پوشش تیم های مراقبتی، حمایتی و مشارکتی تا کنون ۲۸ هزار و ۴۰۳ واحد صنفی و مکان پرتردد از لحاظ رعایت موارد بهداشتی پایش شده اند.

وی اظهارداشت: گروه های ناظران سلامت در شهرستان پر جمعیت کرج  فعال شده و تعدادی نیز در شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان به مردم خدمات ارائه می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز بیان داشت: شرکت کنندگان در این طرح هموطنان را به حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات بهداشتی تشویق می‌کنند.

وی با اشاره به همه گیری جهانی کرونا بیان داشت: فعالیت طرح ناظران سلامت تاکنون نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم و کنترل کرونا داشته است.

اکنون از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز ، پنج شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات