پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح نمایشگاه مجازی دست سازه های دانش آموزان البرزی

نمایشگاه مجازی دست سازه های دانش آموزی در بخش دروس کار و فناوری و هنر استان البرز روز یکشنبه در پژوهش سرای معلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گشایش یافت.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی به منظور شناخت استعدادها، توانمندی‌های فردی و همچنین آشنایی دانش آموزان با فعالیت های مهارتی و دستاوردهای کار و فناوری و هنر دایر شده است.

«مهریار کرمی» بیان داشت: برپایی این نمایشگاه می تواند در هدایت دانش آموزان به سمت شرکت در جشنواره  نوجوان خوارزمی نیز تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تمامی دانش آموزان دوره اول می توانند در فعالیت های ۶گانه متنوع  متناسب با توانمندی ها و استعدادها و اندوخته های علمی و پژوهشی خود در این دوره شرکت کنند و آمادگی لازم را برای رسیدن به مراتب  بالاتر  کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین این فعالیت های شش گانه، برگزاری بازارچه ها و دست سازه های دانش آموزی در سطح مدارس  است، اضافه کرد: فرآیند مهارت آموزی و هویت بخشی دانش آموزان توانمند و تلاشگر را به سوی رقابتی مثبت و سالم سوق می دهد.

کرمی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه در واقع بیانگرعلاقه مندی دانش آموزان به فعالیت های مهارتی و تلاش معلمان فعال در رشته های کار، فناوری و هنر در آموزش این مهارت ها به دانش آموزان استان البرز است.

وی یادآورشد: در این نمایشگاه تمامی محورهای فعالیتی دربعد طبیعی( کاشت گل وگیاهان )، هنرهای تجسمی و طراحی ،گلیم بافی، جاجیم بافی، چرم دوزی، هنر ویترای و پتینه کاری و دیگر دست سازه های هنری و کار و فناوری در بخش های مختلف در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه برای دانش آموزان و معلمان در بستر شبکه شاد قابل بازدید است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات