پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجره‌های بسته تنها تیم البرز در لیگ دسته اول فوتبال؛

نگذارید گل ریحان سقوط کند

مدیر رسانه ای گل ریحان البرز گفت: گل ریحان نماینده استان البرز است و جا دارد از مسئولان استانی بخواهیم نماینده البرز را تنها نگذارند. متاسفانه ما در استان البرز یک زمین مناسب برای تمرین نداریم و مشاهده کردید که با مصدومیت‌های پی در پی دست کادر فنی برای مسابقات خالی است.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «هومن ناظمی» در ارتباط با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و همچنین جذب بازیکن جدید گفت: بدهی گل ریحان و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به فصل گذشته برمی‌گردد که خوشبختانه تلاش‌هایی برای پرداخت بدهی بازیکنان انجام شده و قرار است به زودی مطالبات پرداخت شود و همچنین با توجه به نیازهای سرمربی تیم گل ریحان چند بازیکن جدید به تیم اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: دیدارهای پیش رو برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و همان طوری که  دکتر مازیار سرمربی تیم چندین بار به آن اشاره کرده روند رو به جلوی گل ریحان آغاز شده است و انشالله با کسب امتیازات لازم چند پله‌ای در جدول رده بندی صعود داشته باشیم.

مدیر رسانه گل ریحان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان استانی حمایتی از تیم داشته اند اظهار کرد: گل ریحان نماینده استان البرز است و جا دارد از مسئولان استانی بخواهیم نماینده البرز را تنها نگذارند. متاسفانه ما در استان البرز یک زمین مناسب برای تمرین نداریم و مشاهده کردید که با مصدومیت‌های پی در پی دست کادر فنی برای مسابقات خالی است.

ناظمی در پایان گفت: جا دارد از همه اهالی رسانه به خصوص در استان البرز تشکر ویژه‌ای داشته باشم که همواره حامی ما بودند و امیدوارم با کسب نتایج خوب گل ریحان به روزهای درخشان خود بازگردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات