سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارائه خدمات کنکور به ۲۹۴ دانش آموز البرزی مورد حمایت کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۲۹۴ دانش‌آموز مورد حمایت در البرز از خدمات ویژه مؤسسات کنکوری در قالب برنامه‌ها و کلاس‌های آنلاین و آفلاین بهره‌مند شدند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «رضا البرزی» بابیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰۰ دانش‌آموز مورد حمایت در البرز مشغول تحصیل هستند، گفت: کمیته امداد امام (ره) علاوه بر خرید تبلت و گوشی هوشمند، کمک‌هزینه لوازم ‌التحریر آزمون‌های درسی، خرید کتب آموزشی، همایش‌های تحصیلی و شغلی و کارگاه‌های مشاوره‌ای برای این دانش آموزان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان کنکوری در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا از کلاس‌های آموزشی به‌صورت آنلاین و آفلاین بهره‌مند می‌شوند، افزود: این دانش آموزان با اولویت سال دوم و سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی در این مؤسسات ثبت‌نام‌شده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به اینکه ۵۱۵ دانشجو و دانش‌آموز نخبه موردحمایت کمیته امداد البرز در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی فرهنگی، هنری، قرآنی و ثبت اختراع شناسایی شدند گفت: ۴۰۷ نفر از نخبگان مددجوی شناسایی‌شده این نهاد دانش‌آموز و ۱۰۸ نفر دانشجو هستند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات