جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برای دومین سال پیاپی؛

بهشت سکینه (س) آرامستان سبز کشور شد

بهشت سکینه (س) برای دومین سال پیاپی در بیست و دومین همایش ملی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی سبز کشور، به عنوان آرامستان سبز کشور معرفی شد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ صبح امروز بیست و دومین همایش ملی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی سبز کشور در سال ۹۹ با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و دیگر مسئولان به صورت ویدئو کنفرانس در ادارات کل محیط زیست استان‌ها برگزار شد.

در این همایش واحدهایی صنعتی و خدماتی برگزیده و سبز در کل کشور به جهت اقداماتی که در راستای حفظ محیط زیست انجام داده اند، معرفی و از آنها تقدیر شد.

در این راستا در استان البرز آرامستان بهشت سکینه (س) واحد خدماتی سبز و شایسته تقدیر، شرکت ایران آوند فر (صنعت برگزیده)، پایانه مترو گلشهر (واحد خدماتی برگزیده)، شرکت آریوژن فارمد (صنعت سبز)، شرکت آراد داران (صنعت سبز)، بیمارستان البرز (واحد دماتی سبز)، بیمارستان تخت جمشید (واحد خدماتی سبز)، هفت مرکزی بودند که مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

در انتخاب این واحدها، شاخص هایی در دو گروه عمومی و اختصاصی بنا به شرایط مختلف کشور مشخص شد که به صورت خوداظهاری پرسش نامه ها تکمیل، توسط اداره کل استان مربوطه تایید و انتخاب نهایی توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد.

در این همایش در مجموع ۲۵۹ واحد شرکت کردند که پس از انجام بررسی های لازم ۶۵ واحد صنعت سبز و ۴۲ واحد خدمات سبز انتخاب شدند.

کسب عنوان واحد برتر خدماتی سبز کشور در سال ۹۸، افزایش سه برابری فضاهای سبز که منجر به افزایش سرانه فضای سبز منطقه نیز شده است، جمع آوری و هدایت آب برف و باران جهت آبیاری فضاهای سبز، تولید سالانه ۱۰۵ مگابایت ساعت در جهت مصارف داخلی سازمان، استقرار ناوگان حمل و نقل پاک درون سازمانی از جمله دستاوردهای زیست محیطی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج است.

لازم به ذکر است که سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج و مجموعه بهشت سکینه (س)، در کل کشور تنها آرامستانی است که امسال برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان واحد خدماتی سبز و شایسته تقدیر در این همایش شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات