جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پاک ‌سازی ویژه بازار روزها در کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۰ در این سازمان، گفت: بازار روزها در کرج به صورت ویژه پاک‌سازی می‌شوند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «احمد خیری» اظهار کرد: با عنایت به ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم، ضمن تشکیل ستاد در سازمان نسبت به پیگیری ارتقای سطح فعالیت‌های خدماتی و عمرانی در مجموعه های تحت پوشش به استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۰ خواهیم رفت.

وی با تاکید بر هم‌افزایی و ارتباط موثر بین بخش‌های مختلف این کمیته در آماده سازی هرچه بهتر برنامه های سازمان برای استقبال از بهار، گفت: از جمله اهداف مهم تشکیل این کمیته؛ زیباسازی، بهسازی و پاکسازی ویژه بازارهای روز، بازپیرایی فضای سبز محوطه ها، و همچنین برپایی سفره های هفت سین، آذین بندی و نصب بنرهای تبریک سال نو و بازنشر شعارهای ستاد ملی کرونا برای ایجاد نشاط و شادابی و حفظ سلامت شهروندان است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری با بیان اینکه هدف از این اقدامات جلب رضایت مردمی است، افزود: جلسات هماهنگی به صورت هفتگی تا پایان اسفند ماه برگزار خواهد شد.

خیری ادامه داد: هنرمندان و صاحبان نظر و ایده نیز می‌توانند پیشنهادات و طرح‌های خود را در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات مناسب برای استقبال از نوروز قرن جدید را به اداره ارتباطات  سازمان ارائه دهند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات