جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل بنیاد شهید البرز خبر داد؛

پایان بهسازی گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج گفت: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «سلیمان رستمیان» در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را روز تجدید میثاق با شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا با تأسی از امام حسین علیه السلام، درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را با ما آموختند و درراه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جان فشانی کردند و حماسه‌ای جاودانه آفریدند.

وی هدف از بزرگداشت روز شهدا را نهادینه کردن این روز در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزشهای انقلاب و ادامه راه این کبوتران خونین بال است. ترویج ارزشهای انقلاب، ترویج منش و راه شهدا در جامعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهدافی است که در ۲۲ اسفند باید بدان پرداخته شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تلاش برای بزرگداشت ۲۲ اسفند باید بسیار عمیق و تاثیرگزار باشد، باید کاری کنیم تا این ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا مناسبت صرفاً کاغذی و درج شده در تقویم نباشد و یاد و خاطره شهدا را برای همیشه در ذهن مردم نهادینه کنیم. امروز اگر برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزشهای انقلاب تلاش نکنیم شرمنده شهدا خواهیم بود.

استفاده از ظرفیت ایثارگران و تمام دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت روز شهدا

رستمیان در ادامه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ایثارگران و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت روز شهدا از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: تلاش همه باید برای بزرگداش روز شهدا باشد. شکی نیست مردم شهید پرور ایران اسلامی به تأسی از وصایای جاوید و ارزشمند امام خمینی (ره) و آموزه‌های مقام معظم رهبری ، تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم شهدا را رسالت خطیر خود در پاسداری از خط سرخ شهادت و ره آورده‌ای شهیدان برای عزت و سربلندی کشور می‌دانند و برای بزرگداشت این روز تلاش خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج گفت: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است و باید هرچه سریع‌تر با هماهنگی‌های لازم و تکمیل کارهای باقی مانده از جمله نصب تصاویر شهدا بر روی مزارها، بتوانیم از این گلزار در آستانه روز شهدا رونمایی کنیم.

گلزار شهدای امام زاده محمد علیه السلام چهارمین گلزار کشور است، باید تلاش کنیم تا این گلزار و دیگر گلزارها به قطبی فرهنگی برای رجوع مردم تبدیل شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات