پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان:

تلاش ها بر تقویت تیم معطوف شده است

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با اشاره به وضعیت کنونی تیم و برخی مشکلات آن گفت که برای تقویت این تیم و بالا بردن جایگاه آن در جدول لیگ یک تلاش خواهیم کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «اصغر مازیار» با بیان اینکه  ساختار این تیم در اوایل فصل به خوبی بسته نشده است، اظهار داشت: هفت بازیکن اساسی را از دست دادیم و این سبب شده تا امروز به جای بازیکنان با تجربه از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط قولی برای نیم فصل نداده بودم اما با این وجود تمام تلاشم بر این است که بتوانم با تقویت تیم و جذب بازیکنان،  گل ریحان را به جایگاهی که در خور این تیم است دست یاییم.

مازیار ادامه داد: نبایستی به جایگاه کنونی گل ریحان در جدول خیلی بسنده کرد چرا که اختلاف بین تیم ها زیاد نیست و با ٢ برد به راحتی می توانیم این جایگاه را ارتقا دهیم، به همین دلیل است که به دنبال تقویت تیم هستیم.

سرمربی گل ریحان البرز خاطر نشان کرد: همچنین یکی دیگر از مشکلات این باشگاه این است که بازیکنان گل ریحان پیش فصل خوبی را از نظر آمادگی جسمانی شروع نکردند و این سبب شده تا تیم شرایط خوبی نداشته باشد.

وی گفت:‌امید داریم که بتوانیم با افزودن بازکنان جدید و حمایت های استانی مشکلاتی که امروز گل ریحان با آن درگیر است را برطرف کنیم.

گل ریحان تنها نماینده فوتبال البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور است. این تیم هم اکنون در جایگاه هیجدهم جدول لیگ قراردارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات