چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زندانیان البرز کبدی کار می‌شوند

سرپرست هیأت کبدی استان البرز، از انعقاد تفاهم نامه همکاری هیأت کبدی استان البرز و اداره کل سازمان زندان‌های استان البرز خبر داد و گفت: سعی داریم با ترویج ورزش میان زندانیان به سلامت جسمی و روحی این افراد کمک کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «مجید صولت» سرپرست هیأت کبدی استان البرز، از امضا تفاهم نامه همکاری با مدیر کل سازمان زندان‌های استان البرز خبر داد و گفت: همکاری لازم در راستای ترویج ورزش در میان زندانیان صورت خواهد گرفت.

سرپرست هیأت ‌کبدی استان‌ البرز توسعه ورزش در زندان‌ها را امری ضروری عنوان کرد و ادامه داد: در مدت کوتاه اتفاقات چشمگیر و خوبی در کبدی استان رخ داده است و با توجه به اهمیت و ضرورت تندرستی اعضای مجموعه بزرگ اداره کل زندان‌های استان برنامه ریزی و پیگیری در حوزه ورزش کبدی با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

صولت با اشاره به اینکه ورزش کردن زندانیان در آرامش روحی و روانی و بالا بردن اعتماد به نفس آن‌ها بسیار تأثیر گذار است، افزود: برای اجرا و پیشبرد اهداف موردنظر در این تفاهم نامه کمیته مشترکی بین نمایندگان هیأت کبدی استان و اداره کل زندان‌های البرز تشکیل خواهد شد تا در این خصوص گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

وی ورزش را یکی از راه‌های افزایش سلامت روان دانست، تصریح کرد: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه توسعه فعالیت‌های آموزشی، همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی در زندان‌ها خواهد بود که علاوه بر رشد جسمی و روانی، آگاهی‌های اجتماعی را بالابرده و فرصت خود‌شکوفایی را در افراد فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات