جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازدید سردار محمدیان از میزان پیشرفت مترو درون شهری کرج

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن بازدید از میزان پیشرفت مترو درون شهری کرج، بر رعایت ملاحظات امنیتی-انتظامی در پروژه تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ سردار «عباسعلی محمدیان» در حاشیه بازدید از متروی درون شهری کرج بیان داشت: جا دارد یک خسته نباشید و خداقوت به مجموعه مدیریت شهری کرج عرض کنیم که برای آسایش مردم این کار عظیم را انجام داده اند.

وی با بیان این که نقش مترو در حمل و نقل عمومی بی بدیل است، افزود: افتتاح متروی شهر کرج می تواند تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک این شهر داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به نقش مترو در کاهش آلودگی هوای شهر کرج، اظهار داشت: راه اندازی این پروژه عظیم، باعث آسایش فکری مردم کرج و رهایی آن ها از ترافیک های خسته کننده شهر خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که نیروی انتظامی نیز در اجرای این طرح برای رعایت ملاحظات امنیتی – انتظامی همکاری لازم را با مسئولان پروژه داشته، تصریح کرد: افتتاح مترو و انجام اقدامات زیربنایی این چنین باعث توسعه شهری و ارتقاء سیستم رفت و آمد شهروندان می شود.

سردار محمدیان در پایان برای راه اندازی هرچه سریع تر این پروژه ابراز امیدواری کرد و گفت: به کارکنان اجرایی این پروژه عظیم هم خسته نباشید و عرض تبریک دارم که توانسته اند این کار بزرگ را برای آسایش مردم انجام دهند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات