سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار استاندار البرز با معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه 

نماینده عالی دولت در استان البرز طی دیداری با معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه پیرو موافقت وزیر امور خارجه، درخواست تسریع در استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در البرز را مطرح کرد.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «عزیزاله شهبازی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت های استان، گفت: البرز دارای ویژگی های فراوانی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری خاصی است از این رو بستر تبادلات بین المللی فراهم است.

وی ادامه داد: سال گذشته طی دیداری با دکتر ظریف، وزیر محترم امور خارجه، درخواست گشایش دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در البرز مطرح شد و ایشان با اشراف به شرایط این استان با این موضوع موافقت کردند.

شهبازی گفت: بر این اساس اکنون بدنبال تسریع در استقرار این امکان در استان هستیم.

وی افزود: بسترهای توسعه همه جانبه در البرز فراهم است و برنامه های بزرگی در حوزه های مختلف البرز را محقق کردیم و این روند همچنان ادامه دارد.

سید کاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه نیز ضمن بررسی این موضوعات طرح شده، اظهار داشت: معاونت‌های مختلف وزارت امور خارجه، همواره با استان های کشور در تعامل سازنده بوده و نمایندگی های کشورمان در خارج، به فراخور، ظرفیت‌ها و امکانات هر استان را به طرف های خارجی معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات