جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج:

افزایش سرانه ورزشی در دستور کار است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: با ساخت و بازسازی اماکن و زمین‌های ورزشی، گامی مهم در افزایش سرانه ورزشی برداشته خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز  «محمد جواد کاظمینی» در حاشیه بازدید از زمین‌های ورزشی تحت نظارت سازمان، ضمن با ارزش دانستن امر ورزش و سلامتی در جامعه، به تلاش ویژه مجموعه مدیریت شهری در امور ورزشی پرداخت و گفت: ساخت، بازسازی و احیای اماکن و زمین های ورزشی در شهر کرج می تواند کمک شایانی به افزایش سرانه ورزشی و همچنین سلامتی شهروندان کند و از طرفی با در اختیار قرار دادن این فضاها به عموم مردم، سهم ویژه ای در ایجاد شور و نشاط اجتماعی خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: بازدیدهای میدانی از تمامی مراکز تحت نظارت سازمان، به خصوص اماکن ورزشی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا با پیگیری‌های متعدد و تسریع در امور، بتوان هرچه زودتر این مراکز ورزشی را در اختیار مردم قرار دهیم. به عنوان مثال زمین چمن محله شیخ سعدی (نوروز آباد) به سرعت در حال احداث بوده و در بخش دیگری از این منطقه سالن ورزشی شهید فخری زاده به مرحله بهره برداری رسیده است.

معاون فرهنگی شهردار کرج افزود: در حال حاضر علاوه بر اینکه ۲۸ مرکز ورزشی آماده خدمت رسانی به مردم است، مجموعه شهرداری کرج و در ذیل آن سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با انگیزه ی وافر، تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا قدم های مثبتی در راستای سلامت، شادی و نشاط مردم مهربان کرج برداشته و امکانات مختلف فرهنگی ورزشی را تقدیم همشهریان کند.

لازم به ذکر است در این بازدید «علی علوی» رئیس اداره تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشته و روند بازسازی و بهسازی سالن ورزشی دلاوران محله دولت آباد، زمین چمن شیخ کلینی اکبرآباد، زمین چمن حصارک، زمین چمن اسلام آباد و نوروز آباد مورد بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات