جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 در راستای پویش «درخت دوستی بنشانیم»

محدودیتی در اهدای نهال به شهروندان نداریم

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: این ظرفیت وجود دارد تا ۱۰۰ هزار اصله درخت برای اجرای پویش «درخت دوستی بنشانیم» به شهروندان اهدا شود.

به گزارش رمزگشانیوز «پیمان بضاعتی پور» با اشاره به اجرای پویش کاشت نهال به درخواست شهروندان، اظهار کرد: با اجرای صحیح این پویش گامی مهمی در جلب مشارکت شهروندان برای حفظ فضای سبز و تحقق شعار «کرج، شهری دوستدار محیط‌زیست» برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: در این پویش شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۱۴۷ به‌صورت رایگان و به یاد کسانی که دوست دارند، درخت بکارند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پاسخ به اینکه چند اصله درخت برای این طرح در نظر گرفته شده، توضیح داد: این ظرفیت وجود دارد تا ۱۰۰ هزار اصله درخت برای اجرای این پویش به شهروندان اهدا شود.

بضاعتی پور تاکید کرد: اغلب درختانی که برای این پویش در نظر گرفته شده‌اند غیرمثمر هستند و از میان آنها می‌توان به توت نرک، نارون، چنار و صنوبر اشاره کرد.

۱۵ اسفندماه پارک ایران کوچک به بهره برداری می‌رسد
وی در ادامه با بیان اینکه ۱۵ اسفندماه پارک ایران کوچک به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پارک شامل بازارچه‌ای هزار متری با ۲۵ حجره است که در این حجره‌ها صنایع دستی از جمله کیف، چرم، کفش و ... به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه این بازارچه در حقیقت نمونه کوچک بازار سعدالسلطنه قزوین است، افزود: غرفه‌های این بازارچه از طریق مزایده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بضاعتی پور گفت: خاستگاه‌های اقوام ایرانی هم در این پارک هفت هکتاری در مقیاس یک به یک و یا یک به دو بازسازی شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات