شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در کرج اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در کلانشهر کرج را اعلام کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص امسال برگزاری مراسم دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن با تغییرات زیادی مواجه شد که یکی از مهمترین این تغییرات برگزاری راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری است.

وی افزود: این راهپیمایی صبح فردا از سه مبدا در کلانشهر کرج آغاز می شود که این مبادی شامل مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج، میدان والفجر و سه راه رجایی شهر می باشد که تمام موتورها و خودروها حدود ساعت ۹:۳۰ از این مبادی به سمت میدان سپاه حرکت می کنند.

روحی یزدی اظهار داشت: سپس راس ساعت ۱۰ صبح تمام مردم شرکت کننده در این راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان سپاه به سمت میدان جمهوری حرکت می کنند ضمن اینکه شرکت کنندگان نمی توانند در این مسیر هیچ توقف یا تجمعی داشته باشند.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این مراسم می توانند از سخنرانی و برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن از طریق رادیوهای خودروهایشان و یا در منازل از طریق سیمای مرکز البرز که به صورت مستقیم پخش می شود استفاده کنند.

روحی یزدی گفت: سخنران مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در کرج «علی اوحدی»، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

۴۲ عروس و داماد میهمان مراسم ۲۲ بهمن کرج

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: در مراسم راهپیمایی فردا، خودروهای ۴۲ زوج عروس و داماد که به شکل زیبایی تزیین و گل آرایی شده، پیش قراول کاروان خودرویی و موتوری است.

وی تاکید کرد: فقط خودروهایی مجاز به ورود به مسیر راهپیمایی هستند که یا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشته باشند و یا پوسترهایی که در مبادی راهپیمایی توزیع می شود را بر شیشه های خودورهایشان بچسبانند.

روحی یزدی یادآور شد که تا ساعات آینده مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در دیگر شهرستان های استان البرز اعلام می شود

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات