جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نماینده مجلس :

سهم شهرستان طالقان از درآمد سد پرداخت شود

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: انتظار می‌رود وزارت نیرو بخشی از درآمد حاصل از فروش آب سد طالقان را برای عمران این شهرستان اختصاص دهد.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «علی حدادی» روز سه‌شنبه در نشست با ساکنان روستاهای شهرستان طالقان بیان داشت: ۱۵ سال از احداث سد طالقان می‌گذرد اما انتظار می‌رفت تا سهمی از درآمد حاصل از فروش آب سد طالقان به عمران این شهرستان اختصاص یابد.

وی بیان داشت: این موضوع با وزیر نیرو در میان گذاشته شده و امیدواریم برای عمران و توسعه این شهرستان کمک لازم به عمل آید.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهرستان طالقان و سایر مناطق استان البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید اقدامات پیشگیرانه به عمل آورند.

حدادی افزود: امروز شهرستان طالقان با برخورداری از اراضی مناسب منابع طبیعی، بستر لازم را برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا متناسب با نیاز منطقه دارد و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی در خصوص افتتاح جاده جدید طالقان - ساوجبلاغ بیان داشت: وزارت راه وشهرسازی باید قبل از افتتاح این پروژه نسبت به ایمن‌سازی مسیر اقدام کند.

این نماینده مجلس گفت: استان البرز با اینکه ۱۱۰ درصد تحقق درآمدی دارد به لحاظ اختصاص بودجه در ردیف بیست و هشتم کشور قرار دارد.

حدادی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: انتظار می‌رود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح هادی در روستاها را با مشاوره دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انجام دهد تا شاهد کاستی و مشکل در این بخش نباشیم.

وی افزود: بررسی طرح جامع شهری و روستایی اکنون در دست بررسی است که این موضوع روند مطلوبی طی می‌کند.

سخنگوی شوراهای مجلس شورای اسلامی به موضوع اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و بیان داشت: ما تمام تلاشمان بر این است که اصلاح ساختار بودجه مربوط به ۱۴۰۰ به نفع مردم باشد.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات