جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خانه‌دار شدن ایده‌های نوآورانه استان 

تشکل «خانه نوآوری البرز» در دستور کار قرار گرفت

جمعی از متخصصان و اندیشمندان بخش خصوصی استان بر آن شدند با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز مطالعاتی و صاحبان صنایع مأموریت خطیر تبدیل شدن به یک نهاد رشددهنده‌ در قالب زیست بوم کارآفرینی( خانه نوآوری) را در قالب تشکل خانه نوآوری عهده‌دار شوند.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ به نقل از  پیام آشنا،  هسته مرکزی این تشکل با برگزاری جلسات مشاوره در شرایط کنونی و  برگزاری کارگاه‌های آموزشی برخط (بارعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی) هم‌اندیشی و هم‌بستگی خود را اعلام داشته و بستر را برای جذب ایده‌ها فراهم آورده است و از مشارکت دانشگاه‌های معتبر استان بهره جسته تا حداقل‌ها را فراهم آورد.

این تشکل (خانه نوآوری) ماهیت کاملاً خصوصی داشته و در چارچوب قوانین و آیین‌نامه‌ها در نقطه شروع قرار دارد و با حمایت و هدایت مسئولان استان می‌تواند مأموریت خود را به انجام برساند.

رسالت اولیه این خانه تبدیل شدن به یک نهاد رشد دهنده از زیست بوم کارآفرینی استان است و از طرفی، با تشکیل شبکه سرمایه‌گذاری به عنوان یک تحلیل‌گر برای ایده پردازان عمل نمایند و به نوعی با ارائه خدمات مشارکتی به خلاقان و استارتاپ‌ها و ایده‌های فن‌آور محور ورود کرده و خدماتی رایگان ارائه کند.

امید است با استعانت از خداوند منان و مکنونات قلبی مقام معظم رهبری و رهنمودهای نظام و رعایت اصول 44 قانون اساسی جهت استفاده از آن نوآوران و خلاقان فن محور در توانمندسازی و اعتلای شرکت‌ها گام‌های مؤثری را بردارد. این تشکل از کلیه اندیشمندان و همکاران حوزه کارافرینی با ارائه چشم‌انداز مؤثر نیز دعوت به همکاری می کند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات