شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره «خانه زیبای ما» برگزیدگان خود را شناخت

اولین جشنواره «خانه زیبای ما» با معرفی برگزیدگان و اهدا تندیس لوح شهروند سبز و جوایز نقدی در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «پیمان بضاعتی پور» در برنامه تلویزیونی «یه صبح دیگه» که به‌صورت زنده از شبکه استانی سیمای البرز پخش می‌شود از نفرات برتر بخش‌های مختلف جشنواره «خانه زیبای ما» تقدیر کرد.

در این برنامه نفرات برگزیده این جشنواره در سه بخش گل‌های آپارتمانی منزل، گل‌کاری باغچه و ساختمان‌های مسکونی، پشت‌بام و تراس سبز جوایز نقدی و تندیس خود را از ریاست سازمان دریافت کردند.

این جشنواره با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه بود و در مدت یک ماه برگزاری آن بیش از ۸۰۰ اثر در قالب عکس و فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری از نفرات برتر آن با اهدا جوایز نقدی و اهدا تندیس تقدیر شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج یکی از رسالت‌های مجموعه مدیریت شهری را برنامه‌ریزی برای تحقق نشاط اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: روح بخشی به فضاهای خشک و بی‌روح آپارتمانی و فضای شهری  یکی از اهداف اصلی این جشنواره بود که با استقبال کم‌نظیر شهروندان مواجه شد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات