سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج خبر داد؛

تجهیز یک ساختمان در بلوار هوشیار برای راه‌اندازی سرای محله

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: یک ساختمان واقع در بلوار هوشیار بازسازی و به عنوان سرای محله تجهیز می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «سیدرضا فیض» به برگزاری جلسه ای با حضور معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج اشاره کرد که به تجهیز یک ساختمان در بلوار هوشیار و بازسازی آن برای استفاده به عنوان سرای محله اختصاص داشته است و گفت: وجود سراهای محله یکی از مؤلفه‌های شهرهای توسعه یافته در افزایش مشارکت‌های اجتماعی شهروندان است.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای زیرساخت های فرهنگی در محله های کم برخوردار از دغدغه های مهم مدیریت شهری کرج است، گفت: با توجه به نیاز منطقه به مکانی برای فعالیت های فرهنگی  اجتماعی و مشارکت های شهروندان، ساختمان موجود در خیابان جهانی بلوار هوشیار بازسازی تجهیز و در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: ساختمان مذکور به متراژ ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه از بهترین ساختمان های موجود برای فعالیت های اجتماعی شهروندان و سرای محله در سطح شهر کرج خواهد بود.

فیض همچنین گفت: در شهرهای توسعه یافته امروزی مشارکت‌های مردمی و حضور ساکنان محلات در تصمیم گیری ها بیشتر است. امید است شهروندان با استفاده بهینه ازاین مکان در رفع گره‌ها و مشکلات محلی تأثیرگذار باشند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات