جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

14 زندانی جرائم غیرعمد البرزی با کمک خیرین آزاد شدند

مدیر کل زندان‌های استان البرز گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و به نیت ۱۴ معصوم، ۱۴ زندانی البرزی با کمک ۵ میلیارد تومانی آزاد شدند.

به گزارش رمزگشانیوز «اسماعیل جمیاری» مدیرکل زندان‌های استان البرز، با اعلام خبر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار، گفت: کاهش تراکم جمعیت ‏زندانیان و تلاش در جهت جلب مشارکت‌های عمومی و کمک خیرین از جمله اولویت‌های ابلاغی ‏سازمان است.

مدیرکل زندان های استان البرز با بیان اینکه از ظرفیت نهاد حمایتی در راستای آزادی زندانیان استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: در این میان ستاد دیه، انجمن حمایت‌ها و مرکز نیکوکاری ‏اداره کل و همراهی و کمک خیرین همواره نقش پررنگ و مؤثری ایفا می‌کنند.

وی اظهار کرد: همزمان با مراسم ‏عزاداری و سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) و به نیت ۱۴ معصوم علیهم السلام تعداد ۱۴ ‏زندانی از زندان‌های استان آزاد شدند‎.‎

جمیاری میزان کل بدهی این افراد را حدود 50 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با همکاری کمیته‌های ‏صلح و سازش و شورای حل اختلاف زندان و دعوت از  شکات و طلبکاران بیش از 50 درصد از این ‏مبلغ تخفیف و رضایت گرفته شد.

وی در پایان یاد آور شد: مابقی مبلغ بدهی توسط ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان ‏البرز، خیرین تأمین و مبلغی نیز توسط خود زندانی پرداخت شد‎.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات