جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمایت همه‌جانبه نمایندگان استان البرز از مطالبات نیروی انتظامی

در جلسه تعاملی نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی با مسئولان انتظامی این استان، هر 3 نماینده بر حمایت از اقدامات نیروی انتظامی تاکید کردند.

به گزارش رمزگشانیوز این دیدار با حضور «علی حدادی»، «مهدی عسگری»، «علیرضا عباسی» نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

 «مهدی عسگری» نماینده مرم کرج، فردیس اشتهارد و آسارا در این در جلسه بیان داشت: نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی است که تماس مستقیم و فراوان با آحاد جامعه دارد و به حمدالله با وجود نیروهای انقلابی توانسته رضایتمندی نسبی را کسب کند.

وی با اشاره به رشد مطلوب ناجا در تحقق پلیس هوشمند گفت: نیروی انتظامی از نهادهای پیش‌قراول در امر هوشمندسازی و تحقق دولت الکترونیک است.

این مقام مسئول با اشاره به ارتقاء فرهنگ سازمانی پلیس در نحوه برخورد با مراجعانش را یک اقدام قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بسیار بالای ماموریت‌های پلیس، باید مجموعه به گونه‌ای مدیریت شود که اقدامی از سوی ماموران ناجا صورت نگیرد که زمینه نارضایتی را ایجاد کند.

نماینده مرم کرج، فردیس، اشتهارد و آسار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این برهه وظیفه سازمان‌های انقلابی برای خدمات‌رسانی به مردم سنگین‎تر است، تصریح کرد: همه تلاشمان در مجلس را به کار بسته‌ایم تا بودجه استان با نیازمندی و جمعیت آن متناسب شود.

عسگری ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی ماموران پلیس برای تحقق امنیت کشور یادآور شد: به عنوان نماینده مردم حمایت کامل خود از کسانی که برای حفظ امنیت مردم تلاش می کنند اعلام می‌کنیم.
در ادامه این دیدار «علیرضا عباسی» از دیگر نمایندگان  مرم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات پلیس، رضایت مردم از ناجا را رضایت از مجموعه نظام دانست و گفت: تلاش می کنیم تا در مجلس شورای اسلامی مطالبات به حق نیروی انتظامی محقق شود.

وی با بیان این که باید پلیس تلاش خود را به کار بگیرد تا احساس امنیت شهروندان ارتقاء پیدا کند، یادآور شد: تلاش شبانه روزی شما عزیزان کمبودها را جبران کرده و امروز امنیت مطلوبی در استان حاکم است.

در پایان این نشست «علی حدادی» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز با بیان این که بر حمایت همه جانبه از اقدامات پلیس در مقابله با نا امنی و افزایش احساس امنیت شهروندان تاکید داریم، اظهار داشت: حقیقتا نیروی انتظامی در خط مقدم ایجاد امنیت و خدمات رسانی به شهروندان است و این اقدامات درخور تقدیر فروان است.

حدادی با بیان این که افتخار همه ما سربازی ولایت است، ادامه داد: ابراز رضایت رهبر انقلاب از اقدامات ناجا مدالی ارزشمند برای مجموعه نیروی انتظامی است.

نماینده  مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به این که وظیفه خود می‌دانیم تا پیگیر مطالبات نیروی انتظامی باشیم، تصریح کرد: در این برهه با توجه به خدمات رسانی مطلوب پلیس به مردم؛ انتظارات از ناجا زیاد است که نیاز است با مدیریت انقلابی این انتظارات برآورده شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات