شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبری خوش برای البرزی‌ها؛

آرایی: مقدمات انتقال زندان قزلحصار مهیا می شود

با حضور رئیس شورای اسلامی کرج ، مشاور رئیس سازمان زندانهای کشور و مدیر کل زندانهای استان البرز و سایر مدعوین، راهکارهای انتقال زندان قزلحصار مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش رمزگشانیوز در جلسه ای  که در دفتر «علی آرایی» شهردار منطقه 3 کرج و با حضور رئیس شورای اسلامی کرج، معاونین شهرسازی و معماری و مدیر کل حوزه املاک و مستغلات شهرداری کرج و مشاور رئیس سازمان زندانهای کشور ، مدیر کل زندانهای استان البرز و سایر مدیران مربوطه برگزار شد،  راهکارهای اجرایی انتقال زندان بزرگ قزلحصار مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این جلسه آرایی ضمن تشریح نقشه اراضی محدوده زندان  اعلام کرد : بدون شک وجود زندانیانی از دیگر استان های کشور در البرز تبعات اجتماعی نامناسبی دارد که در نهایت باعث افزایش آسیب ها و آمار جرم در البرز خواهد شد و این مساله در کنار حضور زندانیان و اعضای خانواده آنها که به طور طبیعی به علت عدم امکان تردد از استان‌های دور به این استان مهاجرت کرده و در اطراف زندان‌ها سکونتگاه‌های غیررسمی تشکیل داده و زندگی می‌کنند باعث افزایش جمعیت مهاجران استان البرز و شهر کرج شده است.

همچنین دکتر حاجی محمدی افزود: معضل زندان های استان و هرگونه تصمیم گیری در خصوص انتقال آنان نیازمند منابع مالی است از این رو استانداری نیز باید با نگاه ویژه به این موضوع کمک نماید.

در ادامه سلیم نژاد نیز گفت : این استان دومین استان مهاجرپذیر کشور و محل تردد ۱۴ استان کشور است از این رو دارای آسیب ها و مشکلاتی است که فقط با همکاری و هم افزایی دستگاه های مختلف حل خواهد شد و آماده ایم تا در طرح انتقال این زندان ها هرگونه کمک قانونی را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات