جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 تا پایان بهمن ماه؛

پرداخت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا تمدید شد

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمدید مهلت ثبت نام فعالان کسب و کارها و مشاغل در حوزه های فرهنگی، هنری، سینمایی، مطبوعاتی و رسانه ای و قرآن و عترت، در سامانه کارا خبر داد.  

به گزارش رمزگشانیوز «ناصر مقدم» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به دیدگاه حمایتی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از متقاضیان واجد شرایط اعم از فعالان کسب و کارها و مشاغل در حوزه های فرهنگی، هنری، سینمایی، مطبوعاتی و رسانه ای و قرآن و عترت، بار دیگر مهلت ثبت نام در سامانه کارا تمدید شد و متقاضیان می توانند تا پایان بهمن ماه ضمن مراجعه اینترنتی به سامانه کارا به نشانی  https:corona-kara.mcls.gov.ir  و از طریق منوی تسهیلات کرونا اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا، تا دیماه تعیین و اعلام شده بود که با توجه به افزایش درخواست و تقاضاهای اصحاب فرهنگ و هنر که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهلت را تا 30 بهمن ماه 99  تمدید کرد.

وی با اشاره به وظیفه و نقش حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد که با ثمربخشی پیگیری های مستمر و متعدد صورت گرفته بتوانیم خسارات وارده به بخش فرهنگ و هنر البرز را که بواسطه شیوع ویروس کرونا پدید آمده، تا حد ممکن، جبران و مرتفع نمائیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خاتمه تصریح کرد: مشمولان و فعالان کسب و کارها در این حوزه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس  53-32563151 داخلی 134 ، تماس حاصل فرمایند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات